Pilates program | Teretana California Gym Split

Pilates program sastoji se od oko petstotinjak različitih vježbi koje se izvode bez i s različitim spravama za vježbanje. Pilates je popularan među plesačima i zabavljačima zbog svog specifičnog tretiranja mišićne mase. Smatra se da postoje dvije varijante pilates vježbi: fitness pilates i rehabilitacijski pilates programi.

Pilates program 1 | Teretana California Gym Split

Fitness pilates program namijenjen je ljudima koji  žele poboljšati tjelesnu formu, rade sportske pripreme ili trebaju ispravi neki dio posture tj. loše i pogrbljeno držanje i sl.

Rehabilitacijski pilates program prakticira se poslije različitih tjelesnih ozljeda te treba biti izvođen pod budnim nadzorom stručnjaka za rehabilitacijsko vježbanje. Uobičajeno je da se vježbe tada izvode na različitim spravama.

Svaki pilates trening u sebi sadrži: disanje u skladu s pokretima tijela, vježbe ravnoteže i koordinacije, pravilno pozicioniranje tijela, snagu i fleksibilnost.

PILATES VJEŽBE

Sve se pilates program vježbe izvode vrlo lagano, bez naglih pokreta ili skakanja u mjestu, što ih ne čini lakšim za izvedbu od drugih popularnih oblika tjelovježbe, budući da se radi o vježbama koje traže izdržljivost. Treba naglasiti da se kod ovakvog vježbanja mišićni volumen ne pojačava, već postaje elastičan, vretenast i gibak. Pilates program se najviše preporučuje za one ljude koji imaju problema s kralježnicom i zglobovima.

Pilates program 2 | Teretana California Gym Split